021-66170062

استعلام و خرید سریع

021-66170062

استعلام و خرید سریع

جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

معرفی کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک که نام اختصاری آن MCCB است، یک نوع بریکر قابل قطع زیر بار میباشد که برای حفاظت اتصال کوتاه و اضافه بار ذر صنایع ماشین آلات، سیستم های روشنایی، موتورها و … به کار گرفته میشود.به عبارت ساده تر این کلید ها با هدف حفاظت و قطع مدار در برابر بازگشت جریان و یا افت بیش از حد مجاز ولتاژ برق و اتصال کوتاه مدار به کار میرود.

انواع کلید اتوماتیک

کلید های اتوماتیک به صورت کلی به دو دسته کلید اتوماتیک کامپکت و کلید اتوماتیک هوایی تقسیم میشوند. کلید اتوماتیک کامپکت برای رنج زیر ۱۶۰۰ آمپر استفاده میشود اما کلید های اتوماتیک هوایی برای آمپراژ های بالا معمولا تا ۶۳۰۰ آمپر کاربرد دارند. در بازار برق معمولا کلید های اتوماتیک کامپکت را با نام کلید اتوماتیک و کلید های اتوماتیک هوایی را با نام کلید هوایی میشناسند.

تفاوت کلید اتوماتیک و کلید هوایی

جز بحث آمپراژ کلید های اتوماتیک کامپکت و کلید های اتوماتیک هوایی، این دو مدل کلید از نظر سایز و ابعاد، ظرفیت قطع، تریپ یونیت، محل نصب و باسبار با هم متفاوت هستند.

انواع کلید اتوماتیک کامپکت

کلید های اتوماتیک کامپکت به دو دسته قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم تقسیم بندی میشوند و حالت های متفاوتی از جمله مغناطیسی، الکترونیکی و… دارند.

انواع کلید اتوماتیک هوایی

کلید های اتوماتیک هوایی به دو دسته کلید هوایی فیکس و کلید هوایی کشویی تقسیم میشوند. این تقسیم بندی از حیث نوع نصب آن ها در محل مقرر است.

بهترین برند کلید اتوماتیک کامپکت

کلید اتوماتیک کامپکت دارای برندها و مدل های بسیار زیادی ست. در صنعت برق معمولا برندی که عمر کاربردی مناسبی داشته باشد، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد، کیفیت بالا و استاندارد بالایی در طراحی و تولیدش رعایت شده باشد و دارای گارانتی و اصالت کالا باشد معمولا بیشترین سهم فروش را خواهد داشت و بیشترین استفبال از آن خواهد شد.

از برندهای معروف و معتبر کلید های اتوماتیک میتوان به اشنایدر، زیمنس، چینت، هیوندای و ال اس اشاره کرد. اما این که کدام یک مناسب تر و بهتر است بسته به انتخاب شما دارد، ما در ادامه این انتخاب را برای شما تسهیل کرده ایم و بهترین ها را به شما معرفی میکنیم؛

کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر یکی از معتبرترین، با کیفیت ترین و فوق العاده ترین کلید های اتوماتیک دنیاست که در بازار ایران نیز مشتریان و استقبال کنندگان بسیاری دارد. این کلید محصول کمپانی اشنایدر فرانسه بوده و در دو دسته قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم از ایده گستر الکتروشایلی قابل تهیه و خریداری میباشد.

کلید اتوماتیک هیوندای

هیوندای کره جنوبی که بیشتر آن را با خودرو های فوق العاده اش میشناسند. یکی از معتبرترین و مرغوب ترین تجهیزات برق صنعتی را طراحی و تولید میکند. هیوندای، هیوندایی، هیوندا نام های دیگری هستند که بازاری های لاله زار از آن برای نام بردن این برند کره ای استفاده میکنند.

کلید اتوماتیک هیوندای در کنار سایر محصولات برق صنعتی این برند یکی از بهترین MCCB های موجود در بازار است که بسیاری از صنایع و کارخانه جات و مصرف کنندگان از آن استفاده میکنند.

الکتروشایلی از تامین کنندگان اصلی تجهیزات برق صنعتی هیوندای اصلی کره جنوبی میباشد.

کلید اتوماتیک زیمنس

الکتروشایلی به عنوان تامین کننده برتر و اصلی برق صنعتی اروپایی به تامین کنندگان و مصرف کنندگان پیشنهاد میکند اگر عمر تجهیزات برقی شان و نیز کیفیت بالا و استاندارد عالی محصولات برایشان مهم است حتما از محصولات زیمنس استفاده کنند.

زیمنس الکتریک محصول آلمان به عنوان قطب تولید کننده تجهیزات برق صنعتی و اتوماتسیون یکی از بزرگترین و با قدمت ترین کمپانی های برخی صنعتی و اتوماسیون است. کلید اتوماتیک زیمنس از ناب ترین و مرغوب ترین کلید های قطع کننده تمام تاریخ است.

کلید اتوماتیک چینت

کلید اتوماتیک چینت از با کیفیت ترین برندهای آسیایی ست که هم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم دارای گارانتی و ضمانت نامه شرکتی میباشد. این محصول که سهم بسیار ویژه ای در بازار برق ایران دارد در الکتروشایلی به عنوان نمایندگی چینت لاله زار قابل خریداری ست و همکاران ما در الکتروشایلی با بهترین قیمت این محصول را تقدیم مصرف کنندگان و تامین کنندگان عزیز خواهد کرد.

کلید اتوماتیک پارس فانال

اگر به دنبال یک برند ایرانی برای کلید های اتوماتیک کامپکت میگردید، پارس فانال میتواند گزینه بسیار عالی باشد. قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، استاندارد بالا در طراحی و اجرا به همراه گارانتی شرکتی تمام آن چیزی ست که مصرف کننده و تامین کننده به دنبال آن است.

کلید اتوماتیک کامپکت پارس فانال را در دو نوع قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم با بهترین قیمت و درصد تخفیف همکاری میتوانید از الکتروشایلی تهیه نمایید.

کلید اتوماتیک ال اس LS

کلید اتوماتیک کامپکت را میتوان بعد از اینورتر و درایو عالی ترین محصول برند کره ای ال اس محسوب کرد. کلید اتوماتیک ال اس همانند رقبای اروپایی خود کیفیت بسیار بالایی در طراحی و تولید دارد. اما برخلاف آن ها قیمت بسیار مناسب تری دارد و شامل گارانتی شرکتی نیز میشود.

اینورتر ال اس نقطه قوت کمپانی کره ای LS در بین محصولاتش محسوب میشود اما تجهیزات برق صنعتی این کمپانی مانند کلید اتوماتیک، کنتاکتور، کلید مینیاتوری و کلید هوایی نیز سهم بسیار بالایی در بازار تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون دارد.

بهترین برند کلید اتوماتیک هوایی

کلید اتوماتیک هوایی یا همان کلید هوایی که نوع دیگری از کلید های اتوماتیک است در صنعت برق از پر کاربردترین و پر استفاده ترین تجهیزاتی ست که نوع فیکس آن فروش بسیار خوبی در بازار برق صنعتی خصوصا در لاله زار دارد.

شما میتوانید جهت دریافت بهترین مشاوره خرید تجهیزات برق صنعتی بالاخص کلید هوایی با کارشناسان الکتروشایلی تماس بگیرید.

حال میخواهیم برخی از بهترین انواع کلید های هوایی را بررسی کنیم:

کلید هوایی اشنایدر

اشنایدر به عنوان برند برتر اروپایی تجهیزات برق صنعتی، یکی از کمپانی های اصلی تولید کننده کلید های اتوماتیک هوایی در انواع فیکس و کشویی میباشد. اشنایدر الکتریک که در زمینه های مختلفی از جمله تجهیزات فشار ضعیف برق صنعتی، اتوماسیون و … فعالیت میکند تجهیزاتش از استاندارد طراحی بسیار بالایی برخوردار است و علیرغم قیمت نسبتا بالا به دلیل عمر مفید محصولاتش همواره مورد استقبال مصرف کنندگان این حوزه قرار گرفته است. کلید هوایی اشنایدر را میتوانید از الکتروشایلی تهیه و تامین نمایید.

schneider 1

کلید هوایی چینت

چینت، چانت (شانت) تمامی نام هایی هستند که بازاری های لاله زار بر روی برند معتبر آسیایی CHINT نام گذاری کرده اند. چینت از معدود برندهای آسیایی ست که فروش محصولاتش در مقیاس جهانی رخ میدهد.کمپانی چینت را میتوان به جرات معتبرترین، عظیم ترین و با کیفیت ترین برند تولید کننده تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون کشور چین دانست.

کلید هوایی چینت یکی از محصولات ارزشمند و مرغوب این شرکت است که الکتروشایلی با بهترین درصد تخفیف ممکن آن را خدمت تامین کنندگان و مصرف کنندگان عزیز تقدیم میکند. کلید های هوایی چانت دارای ضمانت نامه شرکتی و تضمین اصالت کالا میباشند.

کلید هوایی هیوندای

برندی دیگر از کلید های هوایی از شرکت معروف هیوندای کره جنوبی که سابقه درخشانی در طراحی و تولید اینگونه تجهیزات صنعتی برق دارد. کلید های هوایی هیوندای در مقایسه با دیگر رقیبان آسیایی خود کیفیت مطلوبی دارند.

کلید هوایی زیمنس

زیمنس الکتریک آلمان که به عمر بالا، کیفیت عالی و طراحی خلاقانه محصولاتش معروف است نیز یکی دیگر از مدعیان طراحی و تولید انواع کلید اتوماتیک هوایی ست. به جرات میتوان گفت در گروه کلید های اتوماتیک و کلید هوایی زیمنس بی رقیب است و محصولاتش در این زمینه پیشتاز و پرچمدار هستند.

الکتروشایلی به عنوان تامین کننده اصلی و برتر تجهیزات اروپایی محصولات این کمپانی را در مقیاس های مختلف عمده و تکی تامین و به فروش میرساند. لازم به ذکر است که تمامی تجهیزات ارائه شده زیمنس توسط این شرکت اصلی و اورجینال و دارای گارانتی اصالت محصول میباشند.

کلید هوایی ال اس

و باز هم ال اس قدرتمند کره ای، پیشتر گفتیم که ال اس با آنکه اغلب با اینورتر ها و درایو های خود شناخته میشود، اما در طراحی، تولید و عرضه تجهیزات برق صنعتی فشار ضعیف و فشار متوسط ید طولایی دارد و از پرچمداران آسیایی برق صنعتی ست.

جمع بندی

در صنعت برق اقلام، اجناس و برندهای متفاوتی وجود دارند که هر کدام به نوعی کیفیت بالایی را ارائه میدهند و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، به طور کلی در کلید های اتوماتیک ( چه کامپکت و چه هوایی ) بستگی دارد که شما چه کاربری داشته باشید. برای مثال اگر تجهیزات مورد استفاده شما در بیمارستان و مراکز حساس و بسیار با اهمیت است بهتر است که از محصولات اروپایی نظیر زیمنس و اشنایدر استفاده کنید اما اگر کاربری این محصولات در مکان هایی مانند هتل ها، مجمتع های مسکونی و اداری و تجاری ست، برندهایی نظیر هیوندا و چینت و ال اس نیز میتوانند کارساز باشند.

ایده گستر الکتروشایلی یکی از مطمئن ترین مراجع خرید و تامین انواع تجهیزات فشار ضعیف و اتوماسیون در برند های مختلف است، کارشناسان الکتروشایلی آماده مشاوره دهی فنی و خرید به مشتریان عزیز میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

فهرست مطالب

021-66170063

واحد فروش / فنی

0912-6398961

واحد فروش / واتساپ

021-66170064

واحد فروش / فنی

0910-7249074

واحد فروش / واتساپ

جهت مشاهده جدید ترین لیست های قیمت و راهنمایی خرید بهترین برندهای برق صنعتی شماره خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید

الکتروشایلی