021-66170062

استعلام و خرید سریع

021-66170062

استعلام و خرید سریع

جستجو کردن
Close this search box.

شرکت چینت الکتریک

در این مقاله قصد داریک با شرکت چینت الکتریک آشنا شویم و انواع محصولات آن را در بازار ایران معرفی نماییم.

شرکت چینت الکتریک

شرکت چینی چینت الکتریک بزرگترین تولیدکننده انواع تجهیزات فشار ضعیف ،فشار متوسط و فشار قوی می باشد که دارای تنوع بالای محصولات در بخشهای فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی می باشد. همچنین به دلیل کیفیت بالای تجهیزات منجر به اخذ تاییدیه های بین المللی همچون KEMA,VDE,CE,CB,UL,SEMKO,PCT,FI,RCC,CSA,NRI گردیده است.

این شرکت از سال ۲۰۰۲ با سرمایه گذاری مشترک و انتقال دانش و تکنولوژی شرکت جنرال الکتریک آمریکا (GE) با رشدی عظیم و پیشرفتی قابل ملاحظه مواجه شد و هم اکنون با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید محصولات، به یکی از پیشگامان این عرصه مبدل شده است.

چینت الکتریک الکتروشایلی دارای بیش از ۳۵۰۰۰ نفر پرسنل متخصص می باشد که محصولات را در سه شهرک صنعتی در شهرهای شانگهای، ونجو و هانجو تولید می‌ نماید.

از اصلی ترین و معتبرترین نمایندگان کمپانی چینت الکتریک در ایران و منطقه لاله زار میتوان به الکتروشایلی اشاره کرد که از پیشگامان این صنعت محسوب شده و تمامی لوازم برق صنعتی چینت الکتریک را درصد تخفیف همکاری و تضمین اصالت کالا در اختیار شما قرار میدهد.

 

انواع محصولات شرکت چینت الکتریک

  • کلید مینیاتوری چینت
  • کلید اتوماتیک چینت
  • کنتاکتور چینت
  • کلید هوایی چینت
  • کلید محافظ جان چینت
  • کلید حرارتی چینت
  • بی متال چینت
  • اینورتر چینت
  • خازن چینت

 

کلید مینیاتوری چینت

کلید مینیاتوری چینت از بهترین نوع کلید مینیاتوری بوده و با کیفیت بالا و گارانتی شرکتی یکی از پرطرفدار ترین تجهیزات فشار ضعیف است که هم در حوزه برق صنعتی هم در حوزه مصارف خانگی کاربرد دارذ.

این تجهیز را کمپانی معتبر چینت که برخی آن را با نام چانت میشناسند همتراز با Ls کره و هیوندای کره جنوبی طراحی و تولید کرده است. چینت از تجهیزات فشار ضعیف تا خازن و درایو را در بین مخصولات خود دارد.

کنتاکتور چینت

کنتاکتور چینت یک سویچ کنترل شده الکتریکی میباشد که برای کلید زنی مدار الکتریکی قدرت استفاده می شود. کنتاکتور چینت اکثرا توسط مداری کنترل می شود که قدرت کمتری نسبت به مدار کلید زده شده دارد. شاید مفهوم این عبارت کمی دشوار باشد ولی به زبان ساده می توان این گونه عنوان کرد که کنتاکتور یک نوع کلید الکترو مغناطیسی می باشد که با استفاده از یک جریان کوچک تر، یک جریان وسیع تر را وصل می کند. کنتاکتور های چینت به جز کنتاکتور مینی که تک فاز می باشد، تمامی سری ها سه فاز بوده است. کنتاکتور چینت از ۹ آمپر تا ۱۰۰۰ آمپر بسته به نوع آن جریان الکتریکی را پشتیبانی می کند. تمامی محصولات کنتاکتور این برند و برندهایی نظیر قیمت کنتاکتور هیوندا در لاله زار قابل ارائه با بویین های مختلف می باشد.

کلید اتوماتیک چینت

کلید اتوماتیک چینت سبب حفاظت از اضافه بار جریان الکتریکی توسط MCCB از طریق قطعه حساس به دما می گردد. این عملکرد کلید نمایندگی چینت در واقع تماس دو فلز است که در معرض دمای بالا با سرعت های مختلف منبسط می گردد. این مدار در حالت عادی اجازه می دهد دو فلز تماس داشته باشند تا جریان الکتریکی از طریق کلید اتومات عبور کند. هنگامی که جریان از مقدار صفر بیشتر شود، تماس دو فلز به سبب سرعت حرارتی متفاوت انبساط حرارتی درون کلید اتومات شروع به گرم شدن و خم شدن می کند و جریان الکتریکی را قطع می کند.

کلید اتوماتیک هوایی چینت

نوعی کلید اتوماتیک فشار ضعیف می  باشند که در آمپرهای بالا مورد استفاده می گردد.

کلید هوایی چینت در شبکه توزیع برق استفاده می گردد. برق خروجی از کلیدهای قدرت وارد این کلید هوایی چانت می شود و خروجی کلیدهای هوایی وارد کلیدهای اتوماتیک می شود و به مصرف کننده منتقل می شود.

کاربرد کلید هوایی کشویی چینت در تابلوهای توزیع اصلی در پست های برقی، بیمارستانها، کارخانجات،  مجتمع های اداری و مسکونی و … می باشد.

کلید محافظ جان چینت

کلید محافظ جان چینت نوعی کلید است که می تواند جریان سیم‌های رفت و برگشت را با هم مقایسه کند. در هنگامی که این دو جریان با یکدیگر دچار اختلال شوند جریان مدار را به سرعت قطع می کند. همچنین در زمانی که مدار در حالت عادی قرار گیرد، جریان رفت با جریان برگشت یکسان می گردد، اگر به دلایل مختلفی جریان بین سیم های فاز و نول دچار اختلال گردد در این حالت کلید محافظ جان چینت عمل کرده. هرگونه اختلاف بین جریانات در این هادی ها، نشان دهنده جریان نشتی است که خطر شوک را به وجود می آورد.

 کلید حرارتی چینت

کلید حرارتی چینت بدون نیاز به داشتن کنتاکتور می تواند جریان مدار را قطع و یا وصل نماید و همچنین می تواند در برابر اتصال کوتاه و اضافه جریان بوجود آمده از دستگاه های در حال کار محافظت نماید. کلید حرارتی چانت مانند بیمتالهای تولیدی شرکت دارای پیچ تنظیم جریان است و کاربر می تواند این کلید را از ۲٫۵ الی ۴ آمپر تنظیم کند.

بی متال چینت

جهت محافظت از موتورهای الکتریکی در برابر اضافه بار از قطعات الکتریکی به نام بیمتال چینت استفاده می گردد. پایه کار این رله ها بر اساس اختلاف ضریب انبساط طولی دو فلز به کار رفته است. بر اثر عبور جریان از بی متال چانت، دو فلز گرم شده و طول آن ها افزایش یافته. به دلیل اینکه ضریب انبساط طولی یکی از فلزات بیشتر از دیگریست، دو فلز با هم به سمت فلزی که ضریب انبساط طولی کمتری دارد خم می گردند و به همین خاطر مسیر عبور جریان باز شده و مدار قطع می گردد.

اینورتر و درایو CHiNT

شرکت چینت یک کمپانی چینی تولیدکننده محصولات الکتریکی و ارائه دهنده راه حل های انرژی هوشمند و مشهور است.

شرکت چینت در زمینه‌های مختلف از جمله تجهیزات توزیع با فشار قوی و متوسط، سلول‌های خورشیدی، تجهیزات برق فشار ضعیف و تجهیزات برق ساختمانی فعالیت دارد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات شرکت چینت الکتریک باعث شده تا بتواند تأییدیه‌های معتبر بین‌المللی را به‌راحتی دریافت کند. اینورتر چینت CHINT  با گارانتی نیز از دیگر محصولات معتبر این کشور است.

خازن چینت

خازن چینت ساختاری از جنس الکترونیکی و میکروپروسسوری دارد می تواند موجب کنترل و فرمان برای قطع و وصل پله های خازنی شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =

فهرست مطالب

021-66170063

واحد فروش / فنی

0912-6398961

واحد فروش / واتساپ

021-66170064

واحد فروش / فنی

0910-7249074

واحد فروش / واتساپ

جهت مشاهده جدید ترین لیست های قیمت و راهنمایی خرید بهترین برندهای برق صنعتی شماره خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید

الکتروشایلی