021-66170062

استعلام و خرید سریع

021-66170062

استعلام و خرید سریع

جستجو کردن
Close this search box.

برترین تامین کننده برق صنعتی کدام است؟

از سال ۱۳۵۰ شمسی تغییرات بسیاری در صنعت برق و الکتریسیته کشور رخ داد. جمعیت در اکثر شهر‌ها در حال افزایش بود و همین امر باعث صعودی شدن مصرف برق و الکتریسیته شده بود. همچنین در آن سال‌ها بخش‌های صنعتی نیز در حال رونق بودند و استفاده از برق مصرفی در آن بخش‌ها، نشان از خطرات احتمالی کاهش و قطعی برق داشت. ازاین‌رو به‌جای برق مصرفی از برق صنعتی و ابزار و تجهیزات مرتبط با آن استفاده شد تا بتوانند مصرف برق را کنترل کنند.

 از آن زمان تا به امروز شاهد پیشرفت عظیمی در بخش برق صنعتی هستیم و تجهیزات جدید و کاربردی به لیست این محصولات در حال اضافه‌شدن است. یکی از شرکت‌های معروف و به نام در این زمینه شرکت ایده گستر الکتروشایلی است که با مدیریت مهندس محمد حسن محمودی اداره می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برق و اتوماسیون صنعتی و محصولات شرکت آقای محمد حسن محمودی این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کاربرد‌های برق صنعتی

پیش از آنکه با تجهیزات و کیفیت کالا‌های ساخته شده شرکت الکتروشایلی به مدیریت محمد حسن محمودی آشنا شوید، بهتر است در مورد کاربرد و محل استفاده از این تجهیزات آشنا شوید. بسیاری از افراد به دلیل نام‌گذاری برق صنعتی تصور می‌کنند این تجهیزات تنها در بخش‌های صنعتی کاربرد دارند، درحالی‌که این‌گونه نیست. در ادامه برخی از موارد استفاده از این محصولات را بررسی می‌کنیم.

  • در پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها برای کنترل کردن موتور یک رله هوشمند یا برای روشن‌کردن و راه‌اندازی پمپ به کمک کلید ستاره مثلث.
  • در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی بزرگ برای کنترل کلید‌های سه‌فاز یا روشن و خاموش‌کردن برق محیط با استفاده از دکمه استارت یا کنترل کردن دور موتور با استفاده از درایور‌ها و اینورتر‌های موجود.
  • در کارگاه‌های صنعتی برای کنترل موتور با استفاده از رله هوشمند یا برای استفاده از نوار نقاله.
  • در ساختمان‌های مسکونی و بیمارستان‌ها برای راه‌اندازی آسانسور و همچنین برای کاهش و صرفه‌جویی در مصرف برق و هزینه‌های آن.

به عبارتی می‌توان گفت تجهیزات برق از نوع صنعتی به کاهش هزینه کمک کرده و از پرداخت قبض‌های مصرفی تصاعدی جلوگیری می‌کند.

آشنایی با تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی

همان‌طور که گفته شد از سال ۱۳۵۰ تا به امروز تغییرات و پیشرفت‌های گسترده‌ای در این زمینه رخ‌داده است. به‌طوری‌که تجهیزات بسیاری برای سهولت بخشی به این امور ساخته شده‌اند. در این بخش برخی از کاربردی‌ترین محصولات را معرفی می‌کنیم. برای شناخت بیشتر محصولات می‌توانید به سایت شرکت ایده گستر الکتروشایلی با مدیریت محمد حسن محمودی مراجعه کنید.

  • کنتاکتور: یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که از بخش‌هایی مانند تیغه، بوبین، تیغه کمکی، رله حرارتی و محفظه تشکیل شده است. این محصول به‌عنوان کلید برای روشن و خاموش‌کردن مدار‌های قدرت استفاده می‌شود. همچنین در تابلو‌های برق از این کلید به‌عنوان کلید الکترومغناطیسی نیز استفاده می‌شود.
  • رله بی‌متال: یکی از پرمصرف‌ترین تجهیزات رله بی‌متال است. این رله برای محافظت از اضافه جریان کاربرد دارد، به‌گونه‌ای که ساختار آن از دو فلز ناهم‌جنس ساخته شده و در هنگام عبور جریان یکی از فلز‌ها بیش از فلز دیگر انبساط یافته و همین امر باعث قطع‌شدن جریان می‌شود. از این محصول بیشتر در تابلو‌های برق استفاده می‌شود.
  • اینورتر: جریان برق به دو صورت AC و DC موجود است. در بعضی بخش‌ها جریان AC کاربرد داشته و در برخی از قسمت‌ها جریان DC موردنیاز است. ازاین‌رو از اینورتر که تغییردهنده و معکوس‌کننده جریان بوده استفاده می‌شود. این محصول برای تغییر جهت چرخش موتور، جلوگیری از آسیب موتور در برابر افزایش ولتاژ و غیره نیز کاربرد دارد.

سخن پایانی

در این مقاله با کاربرد برخی از تجهیزات برق صنعتی و محل استفاده از آن‌ها نیز آشنا شدید. حال وقت آن رسیده است با شرکت ایده گستر الکتروشایلی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید محصولات موردنیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است، مدیریت این مجموعه یعنی آقای مهندس محمد حسن محمودی تجربه‌ا‌ی ۱۵ساله در این زمینه دارد. تمامی محصولات این شرکت درجه یک بوده و از استاندارد‌های روز جهانی پیروی می‌کنند. این مجموعه دارای مشاورین و پشتیبانان مجربی است که می‌توانید در زمان خرید و سفارش محصول با آن‌ها مشورت کنید.

شرکت الکتروشایلی عرضه‌کننده برند‌های معروفی مانند SCHNEIDER، SIEMENS، CHINT، LS و غیره است. این شرکت با ارائه خدمات و محصولات عالی رضایت مشتریان بسیاری را کسب کرده و در زمینه رقابت تجهیزات اتوماسیون، برتر از سایر رقبا ظاهر شده است. محصولات این شرکت در بخش‌های مختلفی مانند نفت و گاز، شرکت آب و فاضلاب، شرکت‌های آسانسور‌سازی، صنعت دارویی و درمانی کشور، شرکت‌ها و کارگاه‌های تابلوسازی، صنایع ماشین‌سازی و غیره کاربرد دارند. شما نیز می‌توانید باتوجه‌به نیاز‌های خود محصولات موردنظرتان را از این شرکت معتبر سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات موجود به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

فهرست مطالب

021-66170063

واحد فروش / فنی

0912-6398961

واحد فروش / واتساپ

021-66170064

واحد فروش / فنی

0910-7249074

واحد فروش / واتساپ

جهت مشاهده جدید ترین لیست های قیمت و راهنمایی خرید بهترین برندهای برق صنعتی شماره خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید

الکتروشایلی