021-66170062

استعلام و خرید سریع

021-66170062

استعلام و خرید سریع

جستجو کردن
Close this search box.

فهرست مطالب

برق صنعتی از شاخه‌های اصلی برق و الکترونیک در کشور است. بر همین اساس، برای تأمین نیاز این رشته، به‌عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های راه‌اندازی خطوط تولیدی، صنعتی، آموزشی و غیره شرکت‌های متعددی اقدام به تولید و تهیۀ تجهیزات برق صنعتی نموده‌اند. در این میان، الکتروشایلی با مدیریت آقای محمد حسن محمودی، با تأمین انواع دستگاه‌ها و تجهیزات موردنیاز این بخش، به‌عنوان برترین تأمین‌کنندۀ تجهیزات برق صنعتی در کشور شناخته شده‌است. بر همین اساس، لازم دانستیم تا شما را بیش از پیش با شرکت ایده گستر الکتروشایلی و محصولات برقی و الکترونیکی عرضه‌شده در آن آشنا کنیم.

در صنعت برق به‌ویژه شاخه برق صنعتی، دستگاه‌ها و تجهیزات گوناگونی طراحی و تولید شده‌است، ازاین‌رو برای راه‌اندازی خطوط برق در محیط‌های مختلف، به این‌گونه از تجهیزات برق صنعتی نیاز است، بنابراین شرکت‌ها و مؤسسات می‌توانند بیشترین درصد فروش را به خود اختصاص دهند که انواع ملزومات و دستگاه‌های این حوزه را تهیه نموده و با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار مصرف‌کنندگان حقیقی و حقوقی قرار دهند.

images 1665220174

کاربردهای اصلی و وظایف تجهیزات و لوازم برق صنعتی

همان‌طور که می‌دانید، تولید تمامی محصولات و لوازم اعم از برقی، مکانیکی و غیره با هدف رفع نیاز بخش‌های مختلف انجام می‌شود. بدین‌صورت که هر یک از محصولات تولیدشده با استفاده از مکان موردنظر، وظیفۀ خاصی را انجام می‌دهند. در حوزۀ تولید لوازم و تجهیزات برقی نیز، این موضوع صدق می‌کند و بعضی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربردهای لوازم برق صنعتی عرضه‌شده در فروشگاه الکتروشایلی به قرار زیر است:

– کنترل موتورهای تک‌فاز جهت خاموش و روشن کردن دستگاه‌های مختلف در موارد ضروری و موردنیاز خطوط تولید صنعتی و غیرصنعتی

– خاموش و روشن کردن موتورها و پمپ‌های سه فاز

– کنترل موتورهای الکتریکی و نظارت بر عملکرد آن‌ها با استفاده از رله‌های هوشمند

– به‌کارگیری کنتاکتورهای مختلف جهت راه‌اندازی انواع کمپرسور

– تأمین روشنایی و سیستم سرمایشی و گرمایشی کارگاه‌ها و کارخانه‌‌های صنعتی

– کنترل توان راکتی کارگاه‌های تولیدی به‌وسیلۀ خازن‌های قوی

– نظارت بر نحوۀ عملکرد موتورهای سه فاز و کنترل دور موتور آن‌ها

– تقسیم برق سه فاز در تمامی قسمت‌های کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی، به‌منظور راه‌اندازی بخش‌های مختلف آن

– نصب و راه‌اندازی تابلو برق جهت کنترل تجهیزات و دستگاه‌های الکترونیکی

خاطرنشان می‌شود که الکتروشایلی با مدیریت آقای محمد حسن محمودی، با تأمین تمامی لوازم و تجهیزات برق صنعتی، بستر مناسبی فراهم نموده تا مالکان و مدیران واحدهای صنعتی به‌راحتی بتوانند خطوط تولید، بسته‌بندی و عرضه محصولات خود را راه‌اندازی کنند. شما نیز می‌توانید برحسب نیاز، نوع کسب‌وکار و شرایط اقتصادی، لوازم برقی موردنیاز خود را از شرکت ایده گستر الکتروشایلی فراهم نموده و استفاده کنید.

پرفروش‌ترین تجهیزات برق صنعتی در الکتروشایلی

با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان در شرکت الکتروشایلی، انواع تجهیزات و لوازم موردنیاز برق صنعتی تهیه‌ شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اما اگر بخواهیم یک دسته‌بندی کلی در این زمینه انجام دهیم و پرفروش‌ترین محصولات موجود در این سایت فروشگاهی را معرفی کنیم، باید گفت که برق صنعتی یک سامانۀ کنترل سه فاز است که وظیفۀ روشن و خاموش کردن اماکن صنعتی، کارخانه‌ها و سوله‌ها را برعهده دارد. بدین‌ترتیب پرفروش‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات برق صنعتی به شرح زیر عبارت است از:

۱٫ کنتاکتور

کنتاکتور مهم‌ترین و پرکاربردترین قطعات الکترونیکی موجود در بازار است که به‌منظور قطع و وصل کردن جریان برق، در مدارهای الکتریکی استفاده می‌گردد. درواقع کنتاکتور یک کلید مغناطیسی است که با عملکرد بهینه و مطلوب خود، بین دستگاه‌های الکتریکی ارتباط برقرار می‌کند و بدین‌ترتیب خطوط برق در صنایع و کارخانه‌های مختلف راه‌اندازی می‌گردد. از نظر ساختاری نیز کنتاکتورها از سه بخش اصلی کنتاکت، کوئل و محفظه تشکیل شده‌است و فعالیت این بخش‌ها در کنار یکدیگر، موجب کارکرد کنتاکتور می‌شود.

images 1665220097

۲٫ کلید محافظ جان

همان‌طور که می‌دانید، عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار با دستگاه‌ها و تجهیزات برقی، در بسیاری از موارد، موجب برق‌گرفتگی و حتی مرگ افراد می‌شود. بر همین اساس، شرکت الکتروشایلی در کنار همۀ تجهیزات برق صنعتی، کلید محافظ جان را فراهم نموده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این کلید محافظ جان در مسیر برق ورودی به لوازم برقی قرار می‌گیرد و هنگام بروز هرگونه مشکل و اتصال در ساختار دستگاه، سریعاً برق آن را قطع می‌کند. به زبان ساده‌تر، این دستگاه با قطع جربان اصلی برق در مواقع اضطراری، از جان افراد محافظت می‌کند.

۳٫ لوله برق و اتصالات فلزی مربوط به آن

به‌طور کلی برای برق‌کشی و عبور سیم‌کشی‌های لازم از منبع تغذیه تا دستگاه‌ها و تجهیزات، از لوله برق و سایر اتصالات فلزی استفاده می‌شود. در این زمینه، بر اساس نوع دستگاه و زمینۀ فعالیت کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و صنایع تولیدی مدل‌های مختلفی از لوله برق وجود دارد و مصرف‌کنندگان برحسب نیاز، از آن‌ها استفاده می‌کنند. البته باید توجه داشته باشید که این لوازم، عمدتاً در تأسیسات الکتریکی به‌کار برده می‌شوند و تمامی استانداردهای لازم را دارند. در این‌خصوص نیز از بین انواع لولۀ برق موجود در ایده گستر الکتروشایلی، می‌توان به لوله برق کاندوئیت فلزی، فولادی، گالوانیزه، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، یوپی‌وی‌سی و لوله برق فلکسی یا خرطومی اشاره کرد.

images 1665219944

۴٫ تابلو برق صنعتی

در صنایع برق و محصولات الکترونیکی، تابلو برق نیز به دلیل کاربرد منحصر‌به‌فرد و قابلیت نصب و اتصال انواع تجهیزات برقی، پرفروش‌ترین تجهیزات برقی محسوب می‌شود. در اصل، اتصال تجهیزات برقی به یکدیگر ممکن است مشکلات مختلفی را به‌وجود بیاورد. به همین دلیل، برای حفظ ایمنی افراد و بهبود عملکرد سیستم، از تابلو برق صنعتی استفاده می‌کنند. بر همین اساس، در الکتروشایلی انواع و مدل‌های گوناگونی از تابلو برق‌های صنعتی فراهم شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بعضی از کاربردی‌ترین تابلوهای برق صنعتی موجود در مجموعۀ محمد حسن محمودی به ترتیب زیر است:

– تابلو برق فیکس

– تابلو برق ایستاده چندمنظوره

– تابلو برق راک (Rack)

– تابلو برق کشویی

– تابلو برق مرکز قدرت

– تابلو برق مدولار

– تابلو برق دیواری

خاطرنشان می‌شود که هرکدام از این مدل‌ها، ویژگی و عملکرد خاص خود را دارند. بر همین اساس، صاحبان کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنعتی، می‌بایست به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و متناسب با نوع دستگاه و زمینۀ فعالیت‌شان، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین تابلو برق‌ها را خریداری نموده و از آن‌ها استفاده کنند.

قیمت تجهیزات و لوازم برق صنعتی در ایده گستر الکتروشایلی

در بخش قبل، به بعضی از پرفروش‌ترین تجهیزات برق صنعتی موجود در الکتروشایلی اشاره کردیم. البته تجهیزات موجود در این مجموعه، صرفاً به این دستگاه‌ها محدود نمی‌شود و تعداد زیادی از لوازم و تجهیزات برقی، در مجموعۀ متخصص و کارآمد محمد حسن محمودی وجود دارد، ازاین‌رو قیمت هرکدام از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و به دلیل نوسانات بازار ارز و شرایط نابسامان اقتصادی، نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای آن‌ها تعیین کرد. بدین‌ترتیب قبل از خرید هر یک از محصولات موجود در الکتروشایلی، قیمت آن را از بخش فروش، استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

نکته قابل توجه اینکه برندهای خاص و باکیفیت، به‌نسبت از قیمت بالاتری برخوردار هستند و با کارایی مطلوب و طول عمر بالا، موجب بهبود عملکرد خطوط برق صنعتی مجموعۀ موردنظر شما خواهند شد. با این توصیف، پیشنهاد می‌کنیم هنگام تهیۀ تجهیزات و لوازم برق صنعتی، برندهای معتبر و دارای نشان استاندارد را خریداری نمایید.

images 1665216270

سخن پایانی

اکنون که با مجموعۀ متخصص، کارآمد و پرتوان الکتروشایلی آشنا شدید، می‌توانید متناسب با نیاز، زمینۀ فعالیت و شرایط اقتصادی، تجهیزات و لوازم برقی صنعتی موردنیاز خود را از این مجموعه تهیه نموده و از آن‌ها استفاده قرار کنند. همواره قبل از خرید لوازم برقی، از نحوۀ عملکرد و کیفیت کار آن‌ها اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

محمدحسن محمودی، مسئول ایده گستر الکتروشایلی، تمام تجربه، تخصص و توان خود را به‌کار گرفته‌است تا بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات برق صنعتی را فراهم کند و در اختیار مشتریان قرار دهد، ازاین‌رو با خیال آسوده از کیفیت، اصالت و استاندارد بودن لوازم و تجهیزات موجود در این سایت، می‌توانید محصول موردنظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

فهرست مطالب

021-66170063

واحد فروش / فنی

0912-6398961

واحد فروش / واتساپ

021-66170064

واحد فروش / فنی

0910-7249074

واحد فروش / واتساپ

جهت مشاهده جدید ترین لیست های قیمت و راهنمایی خرید بهترین برندهای برق صنعتی شماره خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید

الکتروشایلی