021-66170062

استعلام و خرید سریع

021-66170062

استعلام و خرید سریع

جستجو کردن
Close this search box.

معرفی چند خازن پر فروش بازار

برترین برندهای خازن در لاله زار

خازن قطعه ای الکتریکی بوده به جهت ذخیره انرژی الکتریکی. بعد از اینکه انرژی به وسیله خازن شد می‌توان از آن در مدار استفاده کرد. همچنین خازن می‌تواند بار الکتریکی یا انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کند. از جمله کاربرد های خازن می توان در صنعت برای اصلاح ضریب قدرت در شبکه اشاره نمود.

از خازن ها برای تولید بار راکتیو جهت تنظیم و کنترل ولتاژ و جلوگیری از نوسان قدرت در شبکه ها و تصحیح ضریب قدرت آن استفاده می گردد.

ترانس ها، الکتروموتورها، مبدل های قدرت و همچنین کوره های القایی دارای خاصیت سلفی – مقاومتی هستند که باعث تولید توان راکتیو  در شبکه برق می شود. همچنین توان راکتیویکه به وسیله یک کارگاه تولیدی از شبکه درخواست می شود باعث ایجاد یک سری مشکلات برای شبکه برق همانند افزایش مقطع سیم و کابل، افزایش جریان و تلفات می گردد.

 

کاربرد انواع خازن 

  • نصب در شبکه های دارای تجهیزات مولد هارمونیکی مانند UPSها، کانورتورها و کنترل دورهای سه فاز با رعایت نکات فنی به همراه راکتور حذف هارمونیک

  • بانک های خازنی اتوماتیک و ثابت

  • نصب دائم روی موتورها، ترانسفورماتورها، مدارات روشنایی و … برای جبران سازی انفرادی یا گروهی

  • نصب در شبکه های توزیع فشار ضعیف

 

برترین برندهای خازن بازار ایران

 

خازن PKC

شرکت پرتو خازن تاسیس شده در سال ۱۳۷۵ عرضه کننده انواع مختلف خازن‌های اصلاح ضریب قدرت، موتوری، روشنایی، بانک‌های خازنی ثابت و اتوماتیک را به بازار. این شرکت باتوجه به دارا بودن تکنولوژی ساخت خازن و این موضوع که تحت لیسانس هیچ شرکتی نمی باشد و با در نظر گرفتن قیمت و تنوع در تولیدات، در بازار ایران جزو نفرات برتر می باشد.

خازن pkc دارای انواع مختلفی از نظر نوع شکل ظاهری، کارایی، ابعاد و وزن می باشد. از جمله بهترین نمونه خازن‌های pkc موجود در بازار خازن پی کا سی کتابی است. این نوع از خازن‌ به صورت استوانه‌ای و با متریال آلومینیوم تولید می شوند. اصلی ترین کاربرد آن‌ را می توان جبران قدرت رادیو اکتیو و همچنین افزودن توان ضریب دانست.

 

خازن فراکو

شرکت فراکوه یزد از سال ۱۳۷۵ کار خود را به صورت نمایندگی خازن های اصلاح ضریب توان فشار ضعیف شرکت فراکو آلمان آغاز کرده است. بالا بودن کیفیت محصولات شرکت FRAKO آلمان و همچنین استقبال چشمگیر مصرف کننده ها، مدیران و متخصصان شرکت فراکوه را مجاب به تولید کردن خازنه ای فشار ضعیف تحت لیسانس شرکت FRAKO آلمان در ایران کرد. در نتیجه تولید داخلی این خازن ها می توان به کاهش یافتن قیمت تمام شده خازن، ارتقاء سطح دانش فنی و اکتساب سهم بیشتری از بازار ایران  همچنین اشتغال زایی اشاره کرد.

 

خازن لیفاسا

شرکت لیفاسا صنعت نماینده انحصاری کمپانی لیفاسا اسپانیا در ایران به دنبال افزایش دانش فنی در زمینه خدمات انرژی، ممیزی و بهینه سازی مصرف انرژی به وسیله انتقال تکنولوژی شرکت های معتبر اروپایی به هدف ارائه خدمات و تامین تجهیزات در زمینه های مرتبط در کشور تاسیس گردیده. این شرکت با داشتن پشتوانه نیروهای متخصص و همچنین تکنولوژی کمپانی های مطرح اروپا  ارائه دهنده روش های مناسب جهت کاهش هزینه های بسیار بالای انرژی در بخش های مختلف صنعت می باشد.

عمده محصولات برند Lifasa شامل انواع خازنها می باشد.

 

خازن پارس

گروه صنعتی ساسکو تاسیس شده در سال ۱۳۹۱ جهت کمک به صنایع بزرگ کشوری و ارتقای خدمات تامین کالا و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی بنا گردیده. عمده فعالیت شرکت ساسکو مربوط به تولید صنایع فلزی شامل سینی کابل ، نردبان کابل و یراق آلات مربوط به صنایع برق است.

خارن پارس در دو حالت روغنی و خشک و از توان ۲٫۵ الی ۵۰ کیلو وار موجود می باشد.

 

خازن پارس فانال

صنایع الکتریکی پارس حفاظ تاسیس شده در سال ۱۳۶۳ در ایران بعد از گذشت یک دهه از فعالیت خود در سال ۱۳۷۳ با نظارت و مشارکت شرکت فانال آلمان و همچنین مشارکت بخش دولتی در ایران تحت لیسانس فانال آلمان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات برق صنعتی آغاز نمود و اکنون اولین تولید کننده اقلام برق صنعتی تحت لیسانس فانال آلمان در ایران بوده که توسط بخش خصوصی مدیریت و هدایت می گردد.

 

خازن چینت

کمپانی بین المللی چینت الکتریک تاسیس شده در سال ۲۰۰۲ با سرمایه گذاری مشترک و انتقال دانش و تکنولوژی شرکت جنرال الکتریک آمریکا از جمله بزرگترین تولیدکننده های  تجهیزات فشار ضعیف، فشار متوسط، فشار قوی و انرژی خورشیدی در چین می باشد که تجهیزاتش را در ایران از طریق نمایندگی چینت Chint در لاله زار تهران به فروش میرساند.

 

خازن ISBS

شرکت ISBS  یک شرکت تولید کننده نوپا در زمینه تولید و تامین محصولات اتوماسیون و برق صنعتی است که توانسته یکی از بهترین برند های تجهیزات برق صنعتی شود. این شرکت یکی از مرغوب ترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی یک برند ثبت شده ایرانی می باشد که تولیدات این برند در کشور چین انجام می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

فهرست مطالب

021-66170063

واحد فروش / فنی

0912-6398961

واحد فروش / واتساپ

021-66170064

واحد فروش / فنی

0910-7249074

واحد فروش / واتساپ

جهت مشاهده جدید ترین لیست های قیمت و راهنمایی خرید بهترین برندهای برق صنعتی شماره خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید

الکتروشایلی