021-66170062

استعلام و خرید سریع

021-66170062

استعلام و خرید سریع

جستجو کردن
Close this search box.

یکی از پر استفاده ترین تجهیزات تابلو برق های فشار ضعیف کنتاکتور میباشد. از این قطعه به عنوان کلید قطع کننده با توان بالا استفاده میشود. در واقع کنتاکتور ها کلید های مغناطیسی هستند که برای قطع و وصل و کنترل جریان برق در مدار های فرمان به کار گرفته میشوند.

اجزای داخلی کنتاکتور ها شامل کنتاکت ها، کویل و محفظه کنتاکتور میباشند. کنتاکت ها مهم ترین بخش یک کنتاکتور هستند که در واقع انتقال جریان الکتریکی در مدار بر عهده این بخش است. کنتاکت ها شامل کنتاکت اصلی (قدرت) کنتاکت کمکی و فنر کنتاکت میباشد.

تفاوت کنتاکت اصلی و کنتاکت کمکی در وظیفه و کاری ست که انجام میدهند. در واقع این دو از لحاظ ساختاری شبیه به یکدیگر ساخته و پرداخته شده اند اما از لحاظ عملکردی کاملا متفاوت میباشند. کنتاکت اصلی برای قطع و وصل جریان در مدار در توان بالا مورد استفاده قرار میگیرد ولی کنتاکت کمکی جهعت کنترل جریان برق و تولید سیگنال خروجی کاربرد دارند.

کاربرد دیگر کنتاکت کمکی این است که میتوان از آن برای اتصال تجهیزات کمکی دیگری نظیر رله به کنتاکتور استفاده کرد.

کنتاکتور ها برندهای مختلف و متعددی دارند که در بازار بسته به شرایط قیمتی و کاربردی که مصرف کننده مدنظر دارد تهیه و تامین میشود. از آنجا که کنتاکتور ها عملکرد بسیار حیاتی و حائز اهمیتی دارند توصیه میشود قبل از کنتاکتور حتما از کارشناسان فروش و فنی الکترو شایلی در این خصوص مشورت و راهنمایی بگیرید.

برندهای معتبری در زمینه تولید و عرضه انواع کنتاکتور تک فاز و سه فاز فعالیت میکنند. میخواهیم بهترین برندهای موجود در بازار کنتاکتور ها را بررسی نماییم. با ادامه این مطلب همراه الکتروشایلی باشید.

کنتاکتور اشنایدر

اشنایدر الکتریک برند فرانسوی تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون یکی از معتبر ترین کمپانی های اروپایی تولید کننده ملزومات صنایع برقی ست. تجهیزات تولیدی این برند از لحاظ کیفیت و کارایی در تراز استانداردی بسیار بالایی قرار دارد. قیمت این تجهیزات طبعا نسبت به برندهای رقیب ایرانی و آسیایی بیشتر است. با این حال اشنایدر الکتریک در بازار برق صنعتی لاله زار بسیار محبوب و مورد استقبال است. عمر بالا، دوام و کارایی پایدار، خروجی بسیار با کیفیت از ویژگی های تجهیزات صنعتی اشنایدر به خصوص کنتاکتور اشنایدر میباشد.

خرید کنتاکتور

کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور 3RT زیمنس یکی از معروف ترین کنتاکتور های بازار است که فروش بسیار بالایی در بازار دارد. کنتاکتور زیمنس الکتریک محصول آلمان با آنکه به طبع شرایط تحریم نمایندگی رسمی در ایران ندارد اما شرکت های معتبر وارد کننده و تامین کننده اصلی این تجهیزات مانند الکتروشایلی میتوانند بهترین مراجع خرید و تامین این تجهیزات بسیار با کیفیت باشند. زیمنس دیگر برند اروپایی ست که در کنار اشنایدر الکتریک بخش وسیعی از بازار تجهیزات برقی و اتوماسیون در سراسر دنیا را از آن خود کرده است.

هزینه خرید تجهیزات این برند نیز همانند تجهیزات اشنایدر الکتریک کمی بالاست اما این هزینه بالا طبعا به خاطر کیفیت بسیار عالی و کارایی و عمر مفید محصولات زیمنس است.

کنتاکتور ال اس

کنتاکتور کره ای ال اس، یکی از کنتاکتور های پرفروش آسیایی ست که تابلو سازان بسیاری در ایران از آن به عنوان محصول اصلی استفاده میکنند. ال اس که بیشتر نام آن را در ادامه اینورتر و درایو میشنویم، از جمله برندهایی ست که الکتروشایلی نماینده فروش محصولات آن میباشد. کنتاکتور ال اس در انواع تک فاز و سه فاز با بهترین قیمت، گارانتی شرکتی و محصول اورجینال تقدیم همکاران عزیز میگردد.

ال اس که پیشتر زیر مجموعه کمپانی ال جی معروف بود، برای تمامی محصولات خود تاییدیه های بین المللی به ثبت رسانده و این موضوع باعث شده که بازار این برند در کشورهای اروپایی نیز رونق پیدا کند و تثبیت شود.

کنتاکتور چینت

یکی از برندهای معتبر و برتر آسیایی حوزه اتوماسیون و تجهیزات فشار ضعیف چینت الکتریک میباشد. کنتاکتور چانت در کنار قیمت بسیار مناسب در دو نوع تک فاز و سه فاز و در دو سری معمولی و کنلن یکی از گزینه های پیشنهادی ما به مصرف کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات تابلو برق صنعتی میباشد.CHINT NC1 8011 220V

کنتاکتور چینت سری NC1 – NC2 – NC7 – NC8 – NCH8 – NCK3 – CJ19 را شامل میشود که البته بیشتر مورد ان سی وان و ان سی سون در بازار ایران معمول و قابل خریداری ست و باقی سری ها کمتر یافت میشوند یا اینکه در کل وارد ایران نمیشوند.

کنتاکتور چینت رنج های جریان بسیاری را پوشش میدهند و این رنج تا 800 آمپر نیز میرسد. تمامی محصولات چینت به ویژه کنتاکتور چینت و کلید اتوماتیک چینت و کلید هوایی چینت دارای گارانتی شرکتی میباشند.

استاندارد جهانی و تاییدیه های بین المللی چینت الکتریک باعث شده تا بسیاری از مصرف کنندگان و تابلو سازان برق صنعتی که تا پیش از این از تجهیزات اروپایی استفاده میکردند با همان کیفیت ولی قیمت بسیار پایین تر محصولات آسیایی ای نظیر چینت را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

کنتاکتور پارس فانال

پارس فانال یکی از برندهای مشهور و فوق قوی ایرانی ست که تحت لیسانس اروپا و با استاندارد بالای خود در ساخت و عرضه محصولات برق صنعتی توانسته نه تنها در ایران بخشی از بازار برق صنعتی ای که توسط برندهای اشنایدر، زیمنس، هیوندای و ال اس و چینت قبضه شده بود را پس بگیرد بلکه در کشور های همسایه ایران نیز صادرات تجهیزات صنعتی برق و اتوماسیون صنعتی را گسترش داده و باعث افزایش ارز آوری به کشور شود.

کنتاکتور پارس فانال با کیفیت بسیار خوبی که دارد و نیز قیمت بسیار مناسب یکی از گزینه های اول تامین کنندگان و مصرف کنندگان است. الکتروشایلی به آن دسته از خریدارانی که قیمت مناسب و کیفیت توامان برایشان حاوز اهمیت است پیشنهاد میکند که حتما یکبار محصولات این برند ایرانی را امتحان کنند.

شاید برایتان جالب باشد

کنتاکتور هیوندای

الکتروشایلی به عنوان نمایندگی هیوندای لاله زار یکی از بهترین مارکت های تامین محصولات هیوندای الکتریک در سراسر ایران است. کنتاکتور هیوندای به عنوان یک محصول شاخص از برند کره ای هیوندا میتوان معرف کیفیت فوق العاده محصولات هیوندا باشد.

طراحی مهندسی شده، کیفیت استاندارد، دوام بالا و عمر بسیار مفید این تجهیزات در کنار گارانتی ای که الکتروشایلی برای محصولات این برند لحاظ میکند، محصولات هیوندا را تبدیل به گزینه ای وسوسه کننده میکند که هر خریدار و مصرف کننده ای به دنبال آن است.

کنتاکتور های هیوندای دارای رنج 9 تا 800 آمپر میباشند. جهت خرید کنتاکتور هیوندای میتوانید از طریق وبسایت الکتروشایلی یا شماره های تماس 02166170062 و 09126398961 اقدام نمایید.

کنتاکتور ABB

شاید نام این برند نسبتContactor 4 به سایر برندهای اروپایی کمتر شنیده شده باشد. اما باید بگوییم میخواهیم شما را با یک برند تراز اول در ردیف اشنایدر الکتریک و زیمنس آلمان آشنا کنیم. ای بی بی ایتالیا از غول های مطرح تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون اروپا ست که کمپانی اصلی آن در ایتالیا قرار دارد.

 

کنتاکتور ABB مانند کنتاکتور زیمنس دارای عمر بالا ، ظرافت در طراحی و استاندارد بالای کیفیتی و کاربری کاملا مطلوب است. این تجهیز مرغوب بیشتر برای کسانی ست که میخواهند یکبار برای همیشه هزینه کنند. تابلو برق های ساخته شده با تجهیزات ABB یک سر و گردن از سایر تابلو برق ها بالاتر میباشند.

کنتاکتور ISBS

ISBS یک برند ایرانی تحت لیسانس است که کارخانه اصلی اش در چین فعالیت میکند. کنتاکتور ISBS به نسبت قیمت و هزینه ای که دارد بسیار با کیفیت و مرغوب است، الکتروشایلی تامین کننده اصلی و یکتای این برند و محصولات آن میباشد.

در این نگارش سعی کردیم معرفی کلی و جامعی در خصوص انواع برندهای کنتاکتور تک فاز و سه فاز داشته باشیم. اینکه چه برند و چه مدلی از کنتاکتور مورد مناسبی برای مصرف شماست را همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش به شما خواند گفت. از اینکه با ما همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

فهرست مطالب

021-66170063

واحد فروش / فنی

0912-6398961

واحد فروش / واتساپ

021-66170064

واحد فروش / فنی

0910-7249074

واحد فروش / واتساپ

جهت مشاهده جدید ترین لیست های قیمت و راهنمایی خرید بهترین برندهای برق صنعتی شماره خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید

الکتروشایلی